Bu Blogda Ara


www.tarihtenfisiltilar.com

5 Kasım 2017 Pazar

MEKTUP


Sevgili anneciğim sevgili babacığım
Bu gün ben çok üzgünüm nedenini soracak olursanız bu gün sizin ile aramızda geçen bir kaç olay beni çok üzdü çok kırdı. Biz bu gün sizin ile parka gittiğimizde yolda bir şey görmüştüm ve size bu ney diye sormuştum. Siz de bana çok soru sorduğumu, bu kadar çok soru sormamam gerektiğini ve bu kadar çok konuşursam beni hiç kimsenin sevmeyeceğini söylediniz. Ben de bu yüzden çok üzüldüm. Ben hiç bir şey yapmamıştım ki sadece merak etmiştim, sadece bir şeyler öğrenmek istemiştim. Bu durum sizi rahatsız edecek ise bir daha yapmam. Yeterki siz hep beni sevin. Ben susarım, siz istemediğiniz sürece konuşmam. Soruda sormam. Ben sizin istediğiniz gibi bir çocuk olurum. Yaramazlık yapmam, ağlamam, çok fazla bir şey istemem. Yeterki siz beni sevmekten vazgeçmeyin. Beni üzen bir diyer olay ise sabah kahvaltıda masaya süt dökülmüştü. Siz benim döktüğümü düşündünüz ve beni dinlemeden bana ceza verdiniz. Ama masaya sütü ben dökmemiştim. Siz bakmıyorken abimin kolu bardağa çarptı ve süt masaya döküldü. Korktuğu içinde söyleyemedi. Sizde benim döktüğümü düşündünüz. Ama ben yapmamıştım. Yani ben masumdum. Ama siz bana anlatmam için fırsat vermediniz. Bu yüzden suçsuz yere ceza aldım. Ama ben sizi affederim. Çünkü ben sizi çok seviyorum. Sizlerden tek bir şey rica ediyorum lütfen beni dinlemeden bana ceza vermeyin. Beni anlamaya çalışın. O zaman her şey güzel olabilir. Ne yapmış olursanız olun ben sizleri çok seviyorum. sizler tarafından sevilmek dileğile.


İmza masum bir kalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder