Bu Blogda Ara


www.tarihtenfisiltilar.com

17 Aralık 2017 Pazar

Oyun etkinliği Kazanım ve göstergeler: Kazanım 3: Algıladıklarını hatırlar. Göstergeleri: Nesne-durum-olay bir süre sonra yeniden söyler. Kazanım 5: Nesne yada varlıkları gözlemler. Göstergeleri: Nesne varlığın adını söyler. Nesne varlığın rengini söyler. Nesne varlığın şeklini söyler. Kazanım 6: Nesneyi yada varlıkları özelliklerine göre eşleştirir. Göstergeleri: Nesne yada varlığı birebir eşleştirir. Öğrenme süreci: Öğretmen sınıfa üzerinde meyve resimleri bulunan çocuk sayısı kadar kart getirir. Sonra bu kartlar ile ne yapacağını anlatır. Oynanacak oyun için alan oluşturulur. (sınıftaki çocuk sayısı kadar kart yapılır. Bu kartların üzerinde meyve resimleri bulunur. Her meyveden iki tane vardır. Bu kartlar çocuklara karışık şekilde dağıtılır. Üçe kadar sayılır ve hep birlikte kartlar çevrilir. Her meyve kendi eşini bulur. Meyveler karışık bir şekilde durur öğretmenin yönelgesiyle yere oturur. Öğretmenin ismini söylediği meyve ayağa kalkar. Ve elele tutuşarak meyve sepeti oluştururlar) Mataryaller: Meyve kartları Kavramlar: Aynısı farklısı. Kırmızı, yeşil, Değerlendirme: Siz hangi meyveler oldunuz? Kimlerin meyveleri aynıydı? En çok hangi meyveleri seviyorsunuz?

Oyun etkinliği
Kazanım ve göstergeler:
Kazanım 3:
Algıladıklarını hatırlar.
Göstergeleri:

Nesne-durum-olay bir süre sonra yeniden söyler.

Kazanım 5:

Nesne yada varlıkları gözlemler.

Göstergeleri:

Nesne varlığın adını söyler.

Nesne varlığın rengini söyler.

Nesne varlığın şeklini söyler.

Kazanım 6:

Nesneyi yada varlıkları özelliklerine göre eşleştirir.

Göstergeleri:

Nesne yada varlığı birebir eşleştirir.

                                  

Öğrenme süreci:
Öğretmen sınıfa üzerinde meyve resimleri bulunan çocuk sayısı kadar kart getirir. Sonra bu kartlar ile ne yapacağını anlatır. Oynanacak oyun için alan oluşturulur. (sınıftaki çocuk sayısı kadar kart yapılır. Bu kartların üzerinde meyve resimleri bulunur. Her meyveden iki tane vardır. Bu kartlar çocuklara karışık şekilde dağıtılır. Üçe kadar sayılır ve hep birlikte kartlar çevrilir. Her meyve kendi eşini bulur. Meyveler karışık bir şekilde durur öğretmenin yönelgesiyle yere oturur. Öğretmenin ismini söylediği meyve ayağa kalkar. Ve elele tutuşarak meyve sepeti oluştururlar)

Mataryaller:
Meyve kartları
Kavramlar:
Aynısı farklısı.
Kırmızı, yeşil,
Değerlendirme:
Siz hangi meyveler oldunuz?
Kimlerin meyveleri aynıydı?
En çok hangi meyveleri seviyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder